افتتاح ساختمان مرکز رشد

۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۶ کد : ۲۲۶۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۵۹
افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد
افتتاح ساختمان مرکز رشد
با حضور خیرین ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه تفرش افتتاح شد.

 

 

دو طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور خیرین حامی دانشگاه تفرش، رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مسوولان محلی در دانشگاه تفرش  کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

 

طرح‌های عمرانی دانشگاه تفرش که شامل افتتاح ساختمان مرکز رشد با متراز ۳۴۰ متر مربع در دو طبقه با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین و کلنگ زنی فاز دو ساختمان امور پژوهشی (اداری- آموزشی) یعقوبی نسب با متراز ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه می‌باشد که تا پایان اسکلت از محل کمکهای خیر حاج عبدالحسین یعقوبی نسب و مابقی   بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی پرداخت گردیده است.

 

 

رئیس دانشگاه تفرش در آیین افتتاح ساختمان مرکز رشد دانشگاه تفرش گفت: یکی از مظاهر مشهود تحولات اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شکل‌گیری نهادها و مراکز برمبنای مشارکت مردم در جامعه نظیر مجلس شورای اسلامی، سازمان‌های مردم‌نهاد و شورای اسلامی شهر و روستا بود.

 

 

دکتر "محمدقاسم سحاب" بابیان این‌که امروز جامعه خیرین حامی دانشگاه تفرش یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد است افزود: این مجمع در زمان روسای پیشین دانشگاه تفرش شکل گرفت و امروز ما شاهد فعالیت این مجمع به شکل رسمی بوده و مقدمات دریافت مجوز فعالیت و ثبت آن به شکل قانونی فراهم‌شده است.

 

 

عضو جامعه خیرین کشور نیز در این آیین گفت: توجه و اهمیت فرهنگ باقیات و صالحات تثبیت‌کننده وضعیت حال و آینده کشور است.

 

 

"هاشم سلیمی آشتیانی" افزود: باید فرهنگ باقیات و صالحات در جامعه ما رونق گرفته و تمامی آحاد مردم در کار خیر پیشقدم بوده و به دنبال نهادینه نمودن فرهنگ مشارکت و سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی باشند.

 

 

 وی بابیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از محیط‌ های فرهنگی در جامعه‌اند ادامه داد: خیرین باید با دانشگاه‌ها بیشتر تعامل و مساعدت داشته باشند و بسترهای آشنایی نسل آینده بافرهنگ کار خیر و باقیات و صالحات را فراهم نمایند.

 

 

عضو جامعه خیرین کشور افزود: استان مرکزی شش برابر استان‌های دیگر کشور نابغه و نخبه دارد از اینرو باید مردم این استان‌ها در کار خیر در سراسر کشور پیشرو و شاخص باشند تا شاهد رونق کار خیر در جامعه باشیم.

 

 

بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه، دریاچه مصنوعی موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش از دیگر برنامه‌های جانبی این آیین بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۱ دی ۱۳۹۵

نظر شما :